Новi витрати: мiсто за власний кошт розбудовуватиме аеропорт «Львiв»?

31 березня 2008

Новi витрати: мiсто за власний кошт розбудовуватиме аеропорт «Львiв»? Схоже, у мiському бюджету з ’ явилися новi, але при цьому доволi масштабнi витрати: мiсто за власний кошт будуватиме промiжний пасажирський термiнал мiжнародного аеропорту «Львiв».

Таке «задоволення» обiйдеться мiськiй скарбницi в доволi кругленьку суму – вiд 5 до 10 мiльйонiв євро. Уже цього року на розробку кошторисно-технiчної документацiї для будiвництва термiналу мiська рада витратить з бюджету розвитку 7,5 мiльйона гривень.

Такi мiськi витрати на сьогоднiшньому брифiнгу мiський голова Львова Андрiй Садовий пояснив тим, що теперiшня споруда аеропорту не вiдповiдає жодним вимогам, тому будiвництво промiжного термiналу просто необхiдне.

«Ми вирiшили iти своїм шляхом – будувати промiжний термiнал аеропорту за мiськi кошти», – заявив львiвський мер. Проте нез’ясованим залишається питання, хто ж саме цi «ми», якi прийняли таке дороге для мiського бюджету рiшення, адже мiськi обранцi, принаймнi поки що, вiдповiдного рiшення на сесiї ЛМР не приймали.

Що ж стосується потенцiйного iнвестора, який мiг би зайнятися реконструкцiєю та розбудовою аеропорту, то, як зазначив директор департаменту економiчної полiтики ЛМР Тарас Бурган, «мову про визначення iнвестора не ведуть, оскiльки в мiста достатньо грошей, щоб побудувати термiнал».

Але чому розбудовою аеропорту має займатися мiсто, а не iнвестор – достеменно не зрозумiло. Власне, це є ще одним дискусiйним питанням довкола розбудови аеропорту. Адже, як зазначають депутати мiської ради, у мiста є доволi багато проблемних питань, як-от: дороги, водо- та теплопостачання, дитячi садочки та охорона здоров’я, якi мали б першочергово вирiшувати за мiськi кошти, натомiсть аеропорт – цiкавий проект для iнвесторiв, i недоцiльно реалiзовувати його самотужки.
коментують
Андрiй Садовий, мiський голова Львова: «Ми вирiшили iти своїм шляхом – будувати промiжний термiнал аеропорту за мiськi кошти»

«На сьогоднi власником аеропорту є держава. Є указ про передачу аеропорту в комунальну власнiсть мiста, але, на превеликий жаль, до сьогоднiшнього дня указ Глави держави не виконано. Але президент налаштований категорично i вимагатиме виконання його указу.

Щодо програми розвитку аеропорту, то мiсто замовило концепцiю, i ми будемо її приймати на одному з пленарних засiдань мiськради.

Крiм того, ми вирiшили iти своїм шляхом – будувати промiжний термiнал аеропорту за мiськi кошти. Тому що цi умови, якi зараз є в аеропорту, для гостей мiста критичнi. У багатьох людей пiсля приїзду до Львова з’являється бажання одразу ж поїхати назад. Тому що неможливо стояти в цьому накопичувачi, коли туди водночас заганяють двiстi людей, i ти мусиш стояти по пiвтори-двi години, як це буває.

На превеликий жаль, ми не бачимо якiсного розумiння вiд керiвництва летовища. Я сподiваюся, що ситуацiю врегулюють. Наступного тижня заплановано велику нараду на летовищi з представниками мiлiцiї, СБУ, митникiв, прикордонникiв, щоби подумати, як на весну i лiто врегулювати процес бiльш плавного проходження через контроль. Може, це будуть тимчасовi конструкцiї, щоби скоротити людям цей час проходження митних процедур».
Володимир Гiрняк, депутат ЛМР, фракцiя УНП: «Треба запитати в пана Садового, де вiн планує на це все взяти кошти»

«Я так бачу, що мiсто за свої кошти будуватиме стадiон – це 550 мiльйонiв гривень; мiсто за свої кошти будуватиме термiнал аеропорту «Львiв» – це ще 70 мiльйонiв гривень; програма теплопостачання, яку ми будемо розглядати наступного тижня на сесiї, обiйдеться мiсту в 1 мiльярд 200 мiльйонiв гривень; програма покращення водопостачання – у 100 мiльйонiв гривень…

Треба запитати в пана Садового, де вiн планує на це все взяти кошти. Тому що мiсто не має таких власних коштiв. I ми не маємо права залазити в такi божевiльнi жахливi кредити, тому що потiм наступнi поколiння львiв’ян будуть їх вiддавати, i ми будемо жити в борг.

Львiв’янам, безумовно, потрiбен стадiон, термiнали. Але ключове, що треба львiв’янам – дитячi садочки, хорошi дороги, покращення ситуацiї в охоронi здоров’я та iншi речi, якi стосуються безпосередньо мешканцiв.

Розбудовувати аеропорт – це не функцiя мiста, це має робити держава, або треба, щоб мiсто шукало iнвестора. Має вiдбутися публiчний прозорий конкурс, щоб iнвестор вклав кошти i далi на цьому заробляв, але мiсто не повинно витрачати анi копiйки з мiського бюджету на цi процеси.

Якщо на сесiї мiськради розглядатимуть питання видiлення коштiв на будiвництво термiналу, то я особисто за це питання голосувати не буду, тому що не можна затягувати мiсто в боргову яму».
Петро Соболь, депутат ЛМР, фракцiя «ПОРА»: «Аеропорт – ворота мiста, i воно повинно своїми силами привести аеропорт у порядок»

«На цей час в аеропорту «Львiв» немає нормального термiналу, i я вважаю, що промiжний термiнал потрiбен. Якщо держава неспроможна передати його в комунальну власнiсть, мiсто повинно своїми силами привести аеропорт у порядок.

Як ми можемо шукати iнвестора для реконструкцiї та розбудови аеропорту «Львiв», якщо держава не надає нам його в комунальну власнiсть? Ми не можемо вiддати iнвестору об’єкт, який нам не належить.

Аеропорт – ворота мiста, i я вважаю, що вони повиннi вiдповiдати європейському рiвню. А на сьогоднi розбудова за кошти з мiського бюджету – єдиний можливий варiант.

Не знаю, чи пiдтримуватиме фракцiя «ПОРА» таке рiшення, але я особисто буду його пiдтримувати».
Тарас Бурган, директор департаменту економiчної полiтики ЛМР: «Iнвестором промiжного термiналу буде Львiвська мiська рада»

«Щоб максимально швидко покращити якiсть та безпеку обслуговування пасажирiв, потрiбно якнайшвидше вирiшити питання будiвництва промiжного термiналу. Його треба побудувати швидко, з легких конструкцiй, але наповнити сучасним обладнанням. Його вартiсть становитиме вiд 5 до 10 млн євро. Цьогорiчних коштiв достатньо для проектних робiт та початку земляних робiт. А на 2009 рiк треба закласти необхiдну суму в мiський бюджет. Незалежно вiд того, хто буде власником аеропорту надалi, цей термiнал треба побудувати.

Iнвестором промiжного термiналу буде Львiвська мiська рада. У бюджетi на цей рiк закладено 7,5 млн грн, розпорядником яких є управлiння капiтального будiвництва Львiвської мiської ради. Воно замовило iнституту «Мiстопроект» розробку мiстобудiвного обґрунтування. Цих грошей вистачить на розробку всiєї необхiдної технiчної документацiї. Точну кошторисну вартiсть промiжного термiналу будемо знати пiсля розробки технiчної документацiї.

За розрахунками австрiйської консалтингової компанiї, для реалiзацiї першої черги реконструкцiї аеропорту, яку мають закiнчити до 2011 року, необхiдно 65 – 70 млн євро iнвестицiй. Водночас, керiвництво аеропорту називає бiльшi цифри. До першої черги входять такi роботи: реконструкцiя злiтно-посадкової смуги, будiвництво основного термiналу площею понад 20 тисяч квадратних метрiв».

Источник: portal.lviv.ua

Новi витрати: мiсто за власний кошт розбудовуватиме аеропорт «Львiв»?

Схоже, у мiському бюджету з ’ явилися новi, але при цьому доволi масштабнi витрати: мiсто за власний кошт будуватиме промiжний пасажирський термiна...

31 березня 2008

Продаж квартир Квартири в новобудовах Оренда квартир Квартири подобово Продаж будинків Оренда будинків Будинки подобово Продаж землі Продаж приміщень Оренда приміщень